Edukans

21 juli 2014 - Wieringerwaard, Nederland

Lieve allemaal,

Ik ben na twee weken toch al weer aardig gewend aan het thuis zijn. Maar toch is het wel gek hoor. Ik heb het er met mijn vrienden van de camino over gehad en zij beamen dat het 'caminoleventje' helemaal buiten deze wereld staat. Je leeft in je eigen milieu, met mensen die allemaal hetzelfde doel hebben. Heel bijzonder. En voor mij een geweldige ervaring! Maar wel moeilijk om daar zo weer uit te stappen na bijna 3 maanden.

Ik liep natuurlijk ook voor Edukans. Ik wil de mensen die geld gedoneerd hebben aan Ardunkans en Edukans heel erg bedanken! Het bleek dat ik geen enkel gedoneerd centje nodig gehad heb. Al het geld dat jullie gedoneerd hebben gaat regelrecht naar Edukans.

Ook waren er een aantal mensen die na mijn aankomst in Santiago wilden doneren. Als dat aanbod nog steeds staat kunnen jullie het geld overmaken tot en met donderdag 31 juli. Daarna zal ik al het geld overmaken van mijn account naar Edukans.

Voor de mensen die per kilometer willen doneren. Ik heb van te voren gezegd dat ik 1400 km zou gaan lopen. Uiteindelijk bleek dat 1650 km te zijn. De keus is geheel aan jullie over welk aantal km jullie willen doneren. Voor de mensen die per dag willen doneren. Ik heb precies 79 dagen gelopen. Dus dat is duidelijk. Daarnaast kunnen er natuurlijk altijd willekeurige bedragen worden gedoneerd. Geen probleem.

Mijn gegevens:

Rekeningnummer: NL88 ASNB 0708 7577 23

Naam:  G.N. Kramer

Woonplaats: Wieringerwaard

Ik wil iedereen nogmaals bedanken voor de donaties en voor alle leuke berichtjes onderweg. Heel fijn om af en toe een berichtje te lezen van het thuisfront. En natuurlijk ook leuk om te weten dat mijn blog zo intensief gelezen werd. Heel tof.

In het fotoalbum vinden jullie een foto die ik gemaakt heb van alle kaarsjes die ik aangestoken heb. Ik had het beloofd natuurlijk. De kaarsjes branden in de tombe van de Heilige Sint Jacobus. Ieder kaarsje is voor jullie. Mijn dank.

Vriendelijke groeten,

Ard Kramer