Nog maar 5 km

26 juni 2014

Wauw. Nog maar 5 km. Ik ben nu in Monte de Gozo. We hebben 35 km gelopen om hier te komen. Mijn gevoelens weten niet wat te doen nu. Ik ben vooral benieuwd naar morgen. Ik bereik morgen het doel waar ik 2,5 maanden naartoe aan het lopen Ben geweest. Te bizar voor woorden...
Ik laat morgen wel weten hoe het is.

Santiago. Morgen tussen 7 en 8 uur ben ik daar.

1. Robin:
    Alright you go girl:p
    Nee maar lekker bezig man!!
    Was toch best een stukie lopen zo ff:D
    Geniet nog even van dat lekkere weer daaro. Voor je het weet ben je weer terug en wieringerwaard went wel snel weer denk ik.

Groetjes aan je matties daar

Robin
  2. Clemens Kok:
    26 juni 2014
    He Ard, ik ben trots op je, gozer. Dat heb je toch maar mooi gedaan met je eigen voeten. Geniet er morgen van, want het is indrukwekkend. Ik hoop dat je het wierookvatzwaaien gaat meemaken in de kathedraal, want dat vond ik spectaculair. Nella stapt met je die kerk binnen en kijkt glimlachend toe. Ard heeft zijn pelgrimage voltooid en je mag een brok in je keel voelen, een traantje laten, lachen met je kornuiten, nadenkend naar je voeten kijken, in je hoofd nog eens al die kilometers laten passeren en terugkijken op een fantastische ervaring die je je leven lang bij zal blijven. En volgend jaar misschien toch maar eens comazuipen in Salou... Liefs van Klep, die je overigens over drie weken vanaf St. Jean Pied de Port op zijn racefiets een stukkie na gaat peddelen (maximaal tot Leon). Dikke zoen en een kaarsje he!
  3. Marja Bakker:
    27 juni 2014
    Ha die wandelard
    Geweldig, je bent bijna bij Jacob. Een grote knuffel van mij voor jou en voor Jacob. Elke stap heeft tot hier geleid.
    Wat je je voorneemt bereik je dus ook !
    Kijk om je heen,want je komt allerlei bekende van onderweg weer tegen.
    Misschien heb je nog energie en tijd om door te lopen naar het einde van de wereld, maar je doel is bereikt !
    Jan en Marja
  4. Ben Willers:
    28 juni 2014
    Hi Ard,
    Daar sta je dan, 2,5 maand en ruim 1650 km. verder! Je staat op het plein voor de basiliek van Santiago de Compastella, je doel. De voorgevel van de basiliek staat staat in de steiger. Je staart ons recht aan in de camera terwijl je op het pelgrimplein staat. Wij zijn geweldig blij voor je en bovenal trots op jou en je prestatie. In gedachte zijn we even bij je en horen weer het enthousiasme zingen van die groepen pelgrims, ieder in hun eigen taal. Geniet van het moment en van de dagen die komen voordat je je blik losrukt van de camera.
    Ben, Malous, Pieter en Rik
  5. Corinne en Hans Kuiper:
    29 juni 2014
    Top, wat een prestatie Ard!! Deze ervaring zal je hele leven als 1 van de indrukwekkendste bij blijven,...geniet er nog even van ;-) We zien je graag binnenkort weer terug in Wieringerwaard.
  6. Albert van Kampen:
    2 juli 2014
    Hoi Ard, ik sluit me graag aan bij wat hierboven al is gezegd. Mooier kan het haast niet gezegd worden. Ik zie uit naar je ervaringen, hoop dat je die met ons wilt delen. Groet!